Friday, November 14, 2008

18 st day...


Dengan nama Allah yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Hari pertama saya rasa saya tak buat apa-apa lepas selesai semua exam bertulis...warr, peliknya duduk depan komputer je...tepu dan tak berkualiti langsung....kene bangun..Ingatkan nak manjakan diri la konon lepas habis exam tapi, dudk je depan komputer sememangnya huhu penat...mmg mati kutu dibuatnya...Arrg, ini bukan diriku...


Takpe, azam lepas ni nak updatekan blog sekerap yang boleh sebelum balik ke Malaysia sebab saya tahu saya akan terputus hubungan secara terus pabila tiba di kampung halaman..Maklumlah, broadband belum ada lagi...Takpe takpe..


Apa-apa pun saya kene paksakan diri sepaya produktif sikit. Yosh!!! kene rajin sikit..Malam ni ada banyak benda nak diisi dalam blog ni, biar sampai tangan ni sakit menaip....asalkan ia bermanfaat...Insya-Allah..


Sekarang, nak pergi masak dan kemas rumah...

No comments: