Tuesday, March 11, 2008

I want to be closed to You- Ya Allah


Bismillahirahmanirahim (Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)


Setelah hati ini dibasuh dengan tarbiyah yang teliti, saya kini semakin yakin untuk melangkah ke hospital. Setiap langkah, perbuatan, perlakuan dan kata-kata saya, saya harap dan berdoa pada Allah semoga ianya mandapat redha dari Allah. Itulah yang saya rasakan semenjak dua hari yang lepas. Seolah-olah saya merasakan ada kekuatan yang mendorong saya untuk terus berada di hospital dan berusaha sehabis mungkin walaupun kadangkala seperti ada kekangan. Kini saya mengerti, selepas tiga minggu berlalu, barulah saya sedar tentang perkara yang telah begitu lama tidak diperingatkan kepada saya.....alhamdulillah...

Minggu ini, saya rasa amat tenang walaupun saya ada banyak tutorial bersama consultant, tapi jiwa ini terasa amat tenang sekali..syukur ya Allah, ada segala dugaan yang Engkau beri, kini daku bangun untuk lebih dekat pada-Mu..



Ya-Allah, bantulah daku, moga aku ini tidak mudah lupa pada-MU, binalah dan kuatkanlah keyakinanku pada-MU moga diri ini tidak lagi mengharap selain dari-MU ya ALLAH, tuhan yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang...

No comments: